יום שבת, 26 במרץ 2011

תאוריית החייזרים הקדומים


יובס הזכירה לי ברשומה שלה את נושא החייזרים, ששכחתי לגמרי שרציתי לפרסם משהו על זה. אז הנה.

למי שלא מכיר את תיאוריית החייזרים הקדומים -
זוהי ההשערה שאומרת שבזמן התקופות הקדומות של ההיסטוריה, חייזרים ביקרו בכדור הארץ ובאו במגע עם בני אדם וגרמו להתחלת התרבות האנושית. לפי התיאוריה הזו, אפשר לתת הסבר למקור כל האגדות, המיתולוגיות והדתות; לתת הסבר לייחודיות המין האנושי; ולתת הסבר לכל מיני חידות היסטוריות כמו בניית הפירמידות.
בין אם אתם מאמינים לזה או לא, אתם חייבים להודות שזה אחד הרעיונות היותר מגניבים. זוהי מעין תיאוריה שלמען האמת, אם נכונה, באמת יכולה להסביר כל כך הרבה. הבעיה העיקרית שיש לי איתה היא תחושת קפיצת מסקנות קצת מוגזמת. עצם הרעיון של קיום חייזרים אינטיליגנטים מקובל עלי, ורק בגלל ההסתברות ביקום כל כך גדול.

דרך אגב, לא להתבלבל עם תיאוריית פנספרמיה: התיאוריה שמשערת שמקור החיים בכדור הארץ הוא מהחלל החיצון. גם תיאוריה מעניינת שמבוססת על הידיעה שמצואים חומרי בסיס לחיים על אסטרואידים, וחיים מיקרוסקופיים יכולים לשרוד התרסקות דרך האטמוספירה... אז אולי החיים לא נוצרו על כדה"א, אלא באו עם אסטרואיד... אבל לא על זה אתמקד.

רוב העדויות שלתיאוריית החייזרים הקדומים מחולקים לשני סוגים -
1.טקסטים דתיים שמספרים על התרחשויות על טבעיות, שלפעמים באמת מתאימות עם הרעיון שלא מדובר באלים על כרכרות מעופפות, אלא בחייזרים מסרטי המדע בדיוני שאנו מכירים.
2. עדויות פיזיות כמו ציורים או מבנים שיכולים להעיד על ביקור חייזרים.

אני פשוט מת על כל תיאוריות הקונספירציה על חייזרים וכל הרעיונות המטורפים האלה על ביקורים ומי יודע מה. יש בערוץ ההיסטוריה המון תוכניות על הנושא, והצלחתי למצוא ביוטיוב פרק שלם מסדרת תוכניות על תיאוריית החייזרים הקדומים. מדבור כאן מפרק באורך מלא, זאת אומרת שעה וחצי. בטח תגידו לעצמכם עכשיו - "נו באמת... אין לי זמן לזה כרגע..." אבל אני ממש ממליץ על הפרק. אז ברגע שיהיה לכם זמן, אל תשכחו לראות.

הפרק הספציפי הזה מתעסק בעיקר בראיות שתומכות ברעיון. יש כאן כל מיני כתבים עתיקים שמדברים על תיאורים של טכנולוגיות עתידניות, פסלונים שמתאימים לכלי תעופה, מבנים שבנייתם בלתי אפשרית באותה תקופה...





עוד משהו, שקשור לכל התצפיות של עב"מים -
יש עמוד בויקיפדיה שמכיל את כל הצפיות הרשומות של עב"מים, ויש שם גם קישורים לכל מיני אתרים שמדברים עליהם. תתפלאו כמה שהדבר הזה שכיח. אני עדיין זוכר את 11 האורות המסתוריים מעל מוסקבה ב-2008... בכל מקרה יש שם המון קישורים לסרטונים ודברים כאלה אם זה מעניין אתכם. אז כאן העמוד.

וולף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה