יום רביעי, 23 במרץ 2011

מקבץ עניינים.

מאוד התלבטתי מה אני רוצה לשים בפוסט הזה.
בהתחלה חשבתי על המאמר הבא:
על מקורותיו האבולוציוניים של חג הפורים
שמביא חקר על קופים - ומסיק שזה בגנים של היצורים החיים להתאגד בקבוצות, ולשנוא את הזר והשונה.
אני די בטוחה שהוא לא מאושש מספיק.
אכן, כדי להתגבר על הקשים בלחיות ביחד, צריך ליצור קבוצה משותפת.
עצם היותינו בני-אדם, אנחנו קבוצה - כולנו תחת הגדרה אחת.
השאלה היא איך מגדירים בני-אדם ומי הם. תעשו חושבים בד למה ההגדרות יכולות להוביל...
** דר"א, אני מאוד ממליצה להירשם לבלוג הזה לקבלת הפוסטים שלו. הוא מאוד מעניין ומרחיב את הידע.
--
למעוניינים, נושא שקצת נשכח (איך אפשר לזכור הכל כשיש כל כך הרבה על הראש?) - עב"מים.
סיקור מעניין בשם
פרויקט חשיפה מנסה לחשוף את אמיתות העב"מים, לא באצמעות תמונות ווידאוים ולא במצעות מציאת דשאים מקוסחים בצורות מוזרות - הוא רוצה תיעוד.
תיעוד הינו הדבר הכי ישיר או קרוב, אחרי חוויית המקרה עצמו. (מי מכם היה נוכח בעדות של ניצול שואה...)
אני עצמי עדיין לא השקעתי זמן ומאמץ לקריאה. כרגע הנושא פחות מעניין אותי (יש כל כך הרבה דברים מעניינים שונים!). אם אתם מעוניינים, סחטיין ;) Enjoy
--
עוד מקרה, שכבר פחות על בכותרות הראשיות הוא הקרינה הרדיואקטיבית.
בפוסט הבא:
קרינה רדיואקטיבית ישנו הסבר להשפעות של הקרינה, או בעצם, מהי, איך היא מתפתחת, ומה שמה וכו'.
בתור כימאית, אותי זה עניין, קישר אותי לחומר הלימודי של שנה שעברה (בכל זאת, לימודים זה טוב)...
קצת מעניין, מי שרוצה לדעת מה יקרה לנו באזור אם תהיה רעידת אדמה באזור שלנו, וכמה דברים מתחת לאדמה לא ימשיכו להיות במצבם הרגיל...
--

[עריכה: הוספת אתר].
שמעו, אם אתם בקטע של סרטונים, אני מאוד נהנתי מהפוסט הזה!
הסרטונים המזוייפים האהובים עלי
תראו, תהנו וגם, למדו לפעמים להיות ספקטיים.
--
זהו לבנתיים.
מקווה שלפחות אחד מהלינקים הנ"ל יעניינו אתכם.

יובס (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה